Projektowanie i tworzenie logo firmy

BĄDŹ ROZPOZNAWALNY

BĄDŹ ROZPOZNAWALNY

Logo jest jednym z najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej firmy. Odgrywa ono ogromną rolę w budowaniu wizerunku marki, wyróżnia firmę wśród konkurencji oraz pokazuje charakter przedsiębiorstwa. Warto poświęcić tej kwestii należytą uwagę. Tworzenie logo firmy, które będzie oryginalne i zapadnie w pamięć nie jest tak prostym zadaniem.

 ZOBACZ NASZE REALIZACJE

PROMOCJA


Zamów projekt LOGO oraz WIZYTÓWKI w cenie 398,00 zł netto
a projekt PAPIERU FIRMOWEGO o wartości 69.00 zł netto otrzymasz GRATIS!

LOGO
FIRMY

299.00 zł netto

367.77 zł brutto

  • 3 propozycje projektowe logo
  • nielimitowane poprawki
  • indywidualne projekty
  • przeniesienie praw autorskich
  • wersje wektorowe
  • wersje rastrowe
  • Faktura VAT

PROJEKT
WIZYTÓWKI

+1000 szt. wizytówek dwustronnych

178.00 zł netto 218.94 zł brutto

Jakie powinno być dobre logo?

Forma graficzna identyfikująca markę powinna być prostotą, co jednak nie oznacza, że proste jest samo projektowanie.. Istotną kwestią jest jasność przekazu, który sprawi, że logo będzie zrozumiałe oraz jednoznacznie kojarzyło się z daną marką. Jego główną rolą jest zapaść w pamięć odbiorców. Podejmując się zadania, jakim jest tworzenie logo firmy nie należy jednak zamykać się w schematach. Profesjonalny grafik powinien skupić się na wyrażeniu misji filozofii marki. Logo musi być zaprojektowanie w taki sposób, aby za 10 lat wciąż sprawdzało się na rynku. Projektowanie logo firmy najbezpieczniej jest zatem zlecić specjalistom, którzy zadbają również o to, by nasz znak prezentował się doskonale również w wersji czarno-białej.

 Jak zamówić logo?

 

Z czego składa się logo?

Pojęcia, które są często ze sobą mylone to „logo” oraz „logotyp”. Wbrew panującej powszechnie opinii określenia te nie są synonimami. Każdy, kogo interesuje projektowanie logo firmy powinien zapoznać się z prawidłową terminologią. Do elementów logo należy sygnet, który jest znakiem graficznym – jego zadaniem jest wzbudzić jednoznaczne skojarzenie z daną marką. Logotyp natomiast to nazwa firmy przedstawiona w sposób graficzny. Trzeba zadbać o to, aby wielkość i rodzaj czcionki komponował się z sygnetem.

Logo nie musi składać się z obu elementów. Często możemy spotkać sam sygnet lub sam logotyp. Dodatkową opcją jest wprowadzenie tak zwanego tagline, czyli krótkiego sloganu reklamowego, który uzupełnia wizerunek marki.

Masz już logo?

Nie zwlekaj i pójdź o krok dalej!

Logo jako najważniejszy element identyfikacji wizualnej, samo w sobie niestety nie jest wystarczające przy kreowaniu brandingu firmy. Ważną rzeczą, która potencjalnemu klientowi, firmy współpracującej czy przedstawicielowi handlowemu pozostaje po spotkaniu z nami jest wizytówka. Jeśli jesteś zainteresowany budowaniem swojego wizerunku, kontynuuj wdrażanie kolejnych elementów papeterii swojego przedsiębiorstwa.

Oferta na projekt i druk wizytówek

NASZE REALIZACJE

Wypełnij poniższy formularz